Известие

Collapse
No announcement yet.

Аксиални лагери?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аксиални лагери?

    Колеги като натисна съединителя почва нещо да щрака от към маховика и педала на съединителя като че ли вибрира и ме удря, щрака понякога и като го пусна на празен ход и като дам газ изчезва. Сменен е комплек преди 3 месеца, казаха ми че били аксялните лагери на кол.вал...в такъв случаи трябва ли да се сваля и шлаифа вала или само лагерите да се сменят? Има ли опасност да се кара 1-2 дена така?
    Alfa Romeo 156 1.6 16v

  • #2
    Първоначално публикувано от fabarth Покажи съобщение
    Колеги като натисна съединителя почва нещо да щрака от към маховика и педала на съединителя като че ли вибрира и ме удря, щрака понякога и като го пусна на празен ход и като дам газ изчезва. Сменен е комплек преди 3 месеца, казаха ми че били аксялните лагери на кол.вал...в такъв случаи трябва ли да се сваля и шлаифа вала или само лагерите да се сменят? Има ли опасност да се кара 1-2 дена така?
    При мен е същото положението,с 2.4jtd съм,но мисля,че е лагер или маховик...
    Let those Germans dream on about Alfa Romeo

    Comment


    • #3
      Откопчал ти се е аксиалния лагер на съединителя. Оправяй го докато е време, че ще съсипеш притискателя, а може и насред път да останеш без съединител. Ако имаш късмет ще минеш само със сваляне на кутията.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        А възможно ли е да е от лагерите на кол.вал както маистора казва?
        Alfa Romeo 156 1.6 16v

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от fabarth Покажи съобщение
          А възможно ли е да е от лагерите на кол.вал както маистора казва?
          Невъзможни работи няма, но едва ли. Тия шумове дето се променят с натискане на съединителя са по-скоро от това, което ти казаха по-горе. А и щом скоро е пипано там картинката се нареди
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Мога ли да разбера дали е откопчан без да свалям скоростите, ако сваля акумолатора и погледна през дупката от където се подава?
            Alfa Romeo 156 1.6 16v

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от fabarth Покажи съобщение
              Мога ли да разбера дали е откопчан без да свалям скоростите, ако сваля акумолатора и погледна през дупката от където се подава?
              Май се виждаше отнякъде, но ако няма откъде да се погледне дупчи камбаната на 2 места с дрелката и готово. После малко силиконче да не влизат прахоляци. Върши работа, ако не ти се сваля кутия ..
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от fabarth Покажи съобщение
                А възможно ли е да е от лагерите на кол.вал както маистора казва?
                Не ми се вярва това да се дължи на аксиален луфт на КВ. Този луфт лесно можеш да го премериш. Той трябва да е в границите 0,06 - 0,22 mm.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Като я запаля и почна да помпа съединителя се забелязва как докато тропа много леко се избутва и връща шаибата на кол.вал отпред...
                  Alfa Romeo 156 1.6 16v

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от fabarth Покажи съобщение
                    Като я запаля и почна да помпа съединителя се забелязва как докато тропа много леко се избутва и връща шаибата на кол.вал отпред...
                    Е това вече не е хубаво. А иначе самата шайба бие ли или се върти в една равнина? Ако бие може да ти е разхлабен болта на ангренажното колело - скоро може да събереш мотора. Този болт се стяга с голяма тръба колкото можеш(така или иначе не можеш да го стегнеш колкото трябва - 35кг) като се държи контра на маховика. Резбата му е обратна - т.е. се стяга на развиване, аз ги и лепя че имах случка(размина се с малко). Ако не явно майсторът ти е познал ..
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      Колеги единия аксялен лагер бе изпаднал в картера, маистора каза че блока се е износил от горе и че няма правене и така ще кара, сменихме само лагерите със стандартни и долната пета
                      Alfa Romeo 156 1.6 16v

                      Comment


                      • #12
                        Здравейте,
                        изчетох доста теми и реших тук да се включа, вместо да пускам нова тема.

                        Имам следният проблем:
                        когато натисна полусъединител започва да издава един стържещ звук, а като натисна докрай звукът изчезва. Първоначално се чуваше доста слабо този звук, но постепенно започна да се усилва. При потегляне без газ колата си тръгва без проблем и без да тресе. От къде идва проблема?

                        Колата е 156 2.4 20v 175кс
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от MaDHaCkEr Покажи съобщение
                          Здравейте,
                          изчетох доста теми и реших тук да се включа, вместо да пускам нова тема.

                          Имам следният проблем:
                          когато натисна полусъединител започва да издава един стържещ звук, а като натисна докрай звукът изчезва. Първоначално се чуваше доста слабо този звук, но постепенно започна да се усилва. При потегляне без газ колата си тръгва без проблем и без да тресе. От къде идва проблема?

                          Колата е 156 2.4 20v 175кс
                          Диска на съединителя. То и лагера е под съмнение, ама от по- горе писаното не мога да се сдържа и да не кажа, че Тонов е абсолютен и завършен идиот! Толкова простотии да се изкажат, а той все пак да ви търпи, нищо, че е казал всичко в поста си!
                          Хайде да си го уважаваме, поне малко!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Диска на съединителя. То и лагера е под съмнение, ама от по- горе писаното не мога да се сдържа и да не кажа, че Тонов е абсолютен и завършен идиот! Толкова простотии да се изкажат, а той все пак да ви търпи, нищо, че е казал всичко в поста си!
                            Хайде да си го уважаваме, поне малко!
                            А има ли съмнения да е маховик? при положение, че колата не тресе при потегляне.
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Колега ако имаш аксиален луфт се готви за умрял семеринг на колянов вал.Кой от двата семеринга ще си оди пръв господ знае.За да хванеш луфта махай капака на ангренажа и на запален мотор някой да натиска съединителя и гледай ролката на коляновия вал дали се мести в повече по аксиялата.ecotronic ти е казал колко трябва да се мести.
                              Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                              Comment

                              Working...
                              X