Колеги като натисна съединителя почва нещо да щрака от към маховика и педала на съединителя като че ли вибрира и ме удря, щрака понякога и като го пусна на празен ход и като дам газ изчезва. Сменен е комплек преди 3 месеца, казаха ми че били аксялните лагери на кол.вал...в такъв случаи трябва ли да се сваля и шлаифа вала или само лагерите да се сменят? Има ли опасност да се кара 1-2 дена така?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Аксиални лагери?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от fabarth Покажи съобщениеКолеги като натисна съединителя почва нещо да щрака от към маховика и педала на съединителя като че ли вибрира и ме удря, щрака понякога и като го пусна на празен ход и като дам газ изчезва. Сменен е комплек преди 3 месеца, казаха ми че били аксялните лагери на кол.вал...в такъв случаи трябва ли да се сваля и шлаифа вала или само лагерите да се сменят? Има ли опасност да се кара 1-2 дена така?Let those Germans dream on about Alfa Romeo
-
Откопчал ти се е аксиалния лагер на съединителя. Оправяй го докато е време, че ще съсипеш притискателя, а може и насред път да останеш без съединител. Ако имаш късмет ще минеш само със сваляне на кутията.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от fabarth Покажи съобщениеА възможно ли е да е от лагерите на кол.вал както маистора казва?sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от fabarth Покажи съобщениеМога ли да разбера дали е откопчан без да свалям скоростите, ако сваля акумолатора и погледна през дупката от където се подава?Върши работа, ако не ти се сваля кутия ..
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от fabarth Покажи съобщениеА възможно ли е да е от лагерите на кол.вал както маистора казва?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от fabarth Покажи съобщениеКато я запаля и почна да помпа съединителя се забелязва как докато тропа много леко се избутва и връща шаибата на кол.вал отпред...че имах случка(размина се с малко). Ако не явно майсторът ти е познал ..
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Здравейте,
изчетох доста теми и реших тук да се включа, вместо да пускам нова тема.
Имам следният проблем:
когато натисна полусъединител започва да издава един стържещ звук, а като натисна докрай звукът изчезва. Първоначално се чуваше доста слабо този звук, но постепенно започна да се усилва. При потегляне без газ колата си тръгва без проблем и без да тресе. От къде идва проблема?
Колата е 156 2.4 20v 175ксAlfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от MaDHaCkEr Покажи съобщениеЗдравейте,
изчетох доста теми и реших тук да се включа, вместо да пускам нова тема.
Имам следният проблем:
когато натисна полусъединител започва да издава един стържещ звук, а като натисна докрай звукът изчезва. Първоначално се чуваше доста слабо този звук, но постепенно започна да се усилва. При потегляне без газ колата си тръгва без проблем и без да тресе. От къде идва проблема?
Колата е 156 2.4 20v 175кс
Хайде да си го уважаваме, поне малко!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеДиска на съединителя. То и лагера е под съмнение, ама от по- горе писаното не мога да се сдържа и да не кажа, че Тонов е абсолютен и завършен идиот! Толкова простотии да се изкажат, а той все пак да ви търпи, нищо, че е казал всичко в поста си!
Хайде да си го уважаваме, поне малко!Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
sigpic
Comment
-
Колега ако имаш аксиален луфт се готви за умрял семеринг на колянов вал.Кой от двата семеринга ще си оди пръв господ знае.За да хванеш луфта махай капака на ангренажа и на запален мотор някой да натиска съединителя и гледай ролката на коляновия вал дали се мести в повече по аксиялата.ecotronic ти е казал колко трябва да се мести.Alfa's do't drop oil...they mark their territory
Comment
Comment